Klachtenafhandeling

Bij Cameraland draait alles om tevreden klanten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat er iets niet in orde is met je bestelling of product, dan horen wij dit graag. Ook wanneer je een klacht hebt over onze dienstverlening, dan vragen wij je contact met ons op te nemen.

Je kunt je klacht per e-mail richten aan onze klantenservice via klantenservice@cameraland.nl. Wij streven ernaar om je altijd binnen 1 week (uiterlijk 14 dagen) uitsluitsel over je klacht te geven.

Heb je vragen met betrekking tot een klacht? Je kunt ons telefonisch bereiken op het telefoonnummer 088 5150100.

Stuur je je klacht liever per brief? Dat kan naar:

Cameraland
t.a.v. Klantenservice
Van Ostadelaan 290-292
1816 JH Alkmaar


Geschillencomissie

In het uiterst zeldzame geval dat wij er niet samen uit kunnen komen, kun je ook altijd je klacht voorleggen aan de geschillencommissie: sgc.nl of het Europese online geschillenplatform (ODR): europa.eu/consumers/odr