U heeft geen producten in uw winkelwagen.
WINKELEN ZONDER AFSPRAAK
Vanaf woensdag 28 april is onze winkel weer geopend voor bezoek zónder afspraak. Dit betekent dat we weer een stapje dichterbij de normale situatie zijn, hoewel er nog steeds de nodige beperkingen gelden. Zo mogen er een beperkt aantal klanten tegelijk in onze winkel, vragen wij mensen om alleen te komen en blijft het dragen van een mondkapje verplicht.
Wacht tot je wordt binnengelaten
Een belangrijke voorwaarde om weer open te mogen voor bezoek zonder afspraak, is dat we ervoor zorgen dat er een beperkt aantal klanten tegelijk in onze winkel zijn. Om hier toezicht op te kunnen houden, vragen we dat je als klant bij de deur wacht tot een van onze verkopers je binnenlaat.
Kom alleen
Het advies is zoveel mogelijk langs te komen op momenten dat het minder druk is, dit om wachtrijen buiten de winkel te voorkomen. Daarnaast vragen we je alleen te komen. We begrijpen dat het soms leuker is om samen te winkelen, maar we willen voorkomen dat het te druk wordt.
Houd afstand en draag een mondkapje
De hygenische maatregelen blijven onveranderd. Dit betekent dat we zoveel mogelijk afstand proberen te houden (minimaal anderhalve meter), dit geldt ook als je buiten in de rij moet wachten. Daarnaast is het dragen van een mondkapje in de winkel verplicht en vragen we iedereen bij binnenkomst de handen te ontsmetten.
Winkelen op afspraak
Wil je voorkomen dat je moet wachten op een verkoper? Of wil je graag persoonlijk advies van een specifieke verkoopspecialist? Ook na 28 april kun je bij ons een afspraak maken voor een winkelbezoek, bel hiervoor 088 - 5150100.
Een voorbereid mens telt voor twee
Door de coronamaatregelen konden we een aantal maanden exclusief op afspraak werken. Dit vergde de nodige aanpassingen, maar we hebben hierdoor geleerd dat er ook voordelen zijn. Zo konden onze verkopers zich veel beter voorbereiden op een gesprek, wat ook voor onze klanten heel prettig bleek. We hebben daarom besloten dat het winkelen op afspraak blijft!
Bel 088 - 515 0100 om een afspraak te maken voor een winkelbezoek!ADVIES VAN ONZE SPECIALISTEN
DAGELIJKS VAN 09:00 TOT 18:00
Door de coronacrisis zijn we almeer gewend geraakt aan het winkelen op afstand, er is alleen nog steeds behoefte aan goed en persoonlijk advies. Onze specialisten kunnen je hier uitstekend bij helpen. Je kunt ons dagelijks tussen 09:00 en 18:00 bellen, mailen of een chatbericht sturen, we helpen je graag!
INRUILEN OF VERKOPEN?
VRAAG ONLINE EEN OFFERTE AAN
Wil je jouw camera of andere apparatuur inruilen of aan ons verkopen? Dat kunnen we prima online regelen! Je vraagt een offerte aan, wij doen je een voorstel (geen verplichtingen) en als je akkoord gaat stuur je jouw apparatuur op. Lekker makkelijk!
TWEEDEHANDS APPARATUUR
14 DAGEN RECHT VAN RETOUR
Cameraland heeft de grootste voorraad tweedehands camera's in de Benelux, waar we erg trots op zijn. Het is voordelig en goed voor het milieu. En je kunt met een gerust hart online bestellen, al onze occasions worden geleverd met een jaar garantie én 14 dagen recht van retour!
JOUW CAMERA VERZEKEREN?
OOK DAT REGELEN WE VAN AFSTAND
Vrijwel alle apparatuur die bij ons wordt aangeschaft kan direct worden verzekerd, dit geldt zowel voor particuliere - als zakelijke klanten. Met ons speciale zekerheidsplan kun je zelfs tweedehands apparatuur verzekeren, wat uniek is in Nederland!
CLICK & COLLECT
Wil je jouw bestelling zo snel mogelijk in handen hebben? Door grote drukte bij PostNL lopen veel pakketjes vertraging op. Je kunt jouw bestelling ook afhalen bij onze winkel in Alkmaar
Let op: Afhalen kan alleen na telefonisch overleg!
Pakketbezorgingen mogelijk vertraagd door topdrukte bij PostNL
PostNL heeft aangegeven dat zij grote moeite hebben hun pakketten op tijd te bezorgen. Dit betekent voor ons dat wij, aangezien wij gebruik maken van PostNL als bezorgdienst, niet langer een tijdige levering van bestellingen kunnen garanderen. We doen ons uiterste best onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar hier hebben wij helaas geen invloed op. We hopen dat u begrip heeft voor deze vervelende situatie.
Nieuwsbericht van PostNL
Den Haag, 2 december 2020 – Met meer dan tien miljoen bezorgde pakketten in zeven dagen is het absolute topdrukte bij PostNL. Samen met de webshops doet PostNL er alles aan om de pakketten zoveel mogelijk op de afgesproken dag te bezorgen bij consumenten. Dat lukt ook tijdens deze topdrukte nog steeds in 95% van de gevallen.
De feestdagenperiode verloopt dit jaar onvoorspelbaarder dan voorgaande jaren. De gebruikelijke drukte rond de feestdagen, startend vanaf Black Friday, wordt dit jaar aanzienlijk versterkt door corona. Zo werden het afgelopen weekend lokale maatregelen getroffen (zoals het vroeger sluiten van winkels en de oproep van burgemeesters om inkopen online te doen) die tot extra drukte bij webshops en bezorgers leidden.
Liesbeth Kaashoek, directeur Pakketten & Logistiek van PostNL, zegt: “Ook in deze drukte blijft de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en retailpartners voorop staan. Omdat we geen concessies willen doen aan de coronamaatregelen en ons netwerk goed moet kunnen blijven draaien, passen we op piekmomenten de planning voor het ophalen van pakketten bij webshops aan. Aan consumenten vragen we om, als dat kan, retouren zo veel mogelijk vast te houden tot na Sinterklaas. We bevinden ons in een uitzonderlijke situatie en vinden het vervelend dat we deze maatregelen moeten treffen. Maar alleen zo blijven we in staat om 95% van de pakketten veilig en op de beloofde dag te bezorgen. Dat we daar ook tijdens deze topdrukte in slagen is een enorm compliment waard voor alle PostNL-collega’s.”